Sidor

1 juni 2011

2 år

Jag satt just och kikade lite på diverse inställningar på min blogspot och klickade in på statistik och ser att jag har bloggat i 2 år nu på blogspot (egentligen har jag ju bloggat längre än så men det var på andra ställen). Och jag tycker 2 år känns som ingen tid alls men tiden går fort när... man har att göra (det är ju inte roligt heeela tiden haha).
Man kan ju även se varifrån mina läsare hittar hit (utöver mina närmaste som kanske har mig sparad under favoriter och bloglovin) och de flesta kommer via Styleroom och Linda -fast det är säkert bara Linda och Patrik som kikar in via Lindas blogg när dom lökar på jobbet ;)

Hur som helst, kul att ha några läsare utöver sin närmaste sfär, men jag bloggar på vare sig jag har 2 läsare eller om jag skulle ha 1000 läsare per dag.Skrivandet/bloggen är min avkoppling och hobby. Sen önskar jag ju att jag vore en bättre fotograf men tiden... Och pengar (till bättre objektiv osv). Men fotobloggar finns det gott om, detta är ju främst en hem/renovering/inredningsblogg- ett försök till iallafall.

Så nu har jag spånat färdigt om det. Nu ska jag hämta hem Viktor och ta helg- i en dag, för jag jobbar ju på fredag.


1 kommentar:

Jenny sa...

Härligt med en "bonus"fredag iaf :)

Ja, visst är det kul att blogga, det ger liksom idéer, inspiration, avkoppling, mm. Man tänker liksom i inlägg ibland. -"Hm, det där är ett inlägg..."
Var heter du på Styleroom? Jag finns där också...
Ha en superskön ledighet, kram Jenny