Sidor

7 maj 2011

Raberberpaj

Eftersom vi har jobbat och slitit så hårt idag- även lite i trädgården hann vi med, så har vi nyss avnjutit årets ANDRA rabarberpaj. Våra rabarber växer så det knakar så det är bara att "paja" på :)
Det är det här som är en av många fördelar med att bo i hus- att kunna gå ut i trädgården och plocka äpplen, päron, hallon, jordgubbar, rabarber, körsbär, plommon eller vinbär vilket man nu vill ha och är sugen på!
Sen är det ju självklart mycket jobb och underhåll med hus och för oss med renoveringsbehov är det extra mycket jobb- men som vi själva har valt. Men fördelarna överväger och jag skulle aldrig aldrig vilja bo i lägenhet igen :)

Ha nu en skön lördagskväll!

1 kommentar:

Jenny sa...

Aaahhh, jag vet att det är så kul att bo i hus, jag hoppas och drömmer att jag kan göra det igen, men så länge jag är ensmastående så är det bäst att bo i lägenhet. Iaf en bostadsrätt så jag kan hålla på att renovera på en lagom nivå ;)
Ha det så bra, kram Jenny