Sidor

1 april 2011

Va hände?


Jag instämmer med vad Ida skrev på sin blogg, våren är trögstartad! Men ute på min altan känns det iallafall vårigt- och den är helt opåverkad om det kommer snö, regn eller ingenting alls. Har nyligen har kaffebesök av Linda, det blev en del snack om livet, resor och barnkläder bland annat. Dom har bokat sin resa till Thailand nu och vi ska väl snart (?!) boka våran resa till Kroatien dit vi ska åka i sommar. Jag har rensat barnkläder och jag har väl en 5 icakassar med barnkläder "till övers" nu som båda barnen har växt ur. Sälja ge bort eller kasta det är frågan... (och jag fattar inte varför blogger strular med texten för jag skriver verkligen inte allt i löpande text! Suck!)

2 kommentarer:

Ida sa...

Du är lycklig du som har ett alldeles eget "inomhus-ute" där du kan ha vilken årstid du vill.

Allt och/eller Inget sa...

Så hälsans fin du har det, verkligen vårigt! Visst är det skönt att rensa, jag rensade också bland alla urvuxna barnkläder härom dagen. Prova sälja, så kan du köpa lite nytt sen ;)