Sidor

14 april 2011

Gubbens nya leksak


Min man har köpt sig en ny liten leksak- en ps3. Jag är inte så insatt i alla nya IT-prylar out there men denna verkar ju vara lite mer än bara 'spel'. Jag kan ju t.ex gå in på nätet och titta på min blogg på stora tvn haha. Hjälp va stort allt blev! :)
Nu testade vi den bara här uppe, den ska ju ner i biorummet- som renoveringsmässigt är klar, nu är det bara inredningen vi väntar på! Vi har ju varit lite 'mellan två IKEA' då det vi ville ha inte fanns på gamla IKEA och på den nyöppnade så var det beställningsvara. Men lugn snart ska ni få se biorummet i sin helhet!

p.s. Han har även inhandlat en annan liten leksak (55tummare) ner till biorummet. Ska det va så ska det va! Och eftersom alla andra rum i huset är 'mina' så är biorummet hans så jag har inte haft mycket att säga till om (men vänta ni bara -snart smyger jag mig in med lite ljus, plädar, kuddar....)

Inga kommentarer: