Sidor

23 mars 2011

Brillor

Alltså jag har dålig syn, riktigt dålig och jag borde ha glasögon på mig typ hela tiden. Förvisso har jag vant mig vid att ha dom på mig när jag är hemma men jag gillar inte att ha dom på jobbet, om jag går på stan osv.
Linser? Jo om det inte vore för den där jobbiga fobin "ögon" som jag har- att pilla in och ut något i ögat -nej tack.
Sen har jag väl inte hittat några snygga och när jag börjar jobba i höst så ska jag investera i nya. En gammal bild ovan med mina gamla svarta glasögon.. Idag har jag brunaktiga D&G.

Nu ska jag iväg och jobba!

1 kommentar:

Icka sa...

Hej Helena
Tack för din mysiga kommentar på min blogg.
Jag tycker också det är roligt att hitta nya bloggar att läsa.
Vilket väder det börjar bli nu det känns att våren är på g.
Idag var jag och handlade lite vårblommor och då hade dom fått in stora vita härliga syren buskar som jag vill ha, jag blev helt euforisk när jag sågdom. Så i morgon får nog min man följa med och köpa ett par. Nu skall jag ta en kopp kaffe och kolla Greys. Ha en härlig kväll.
Kram Icka