Sidor

30 mars 2011

Att jag orkar

Mina pellisar växer och frodas, är så stolt att dom fortfarande lever och t.o.m min mamma blev impad när hon såg dom sist hon var här. Då sträcker man på sig lite extra, iallafall jag :) Idag hade jag en kort dag på jobbet men imorgon blir det en lång då jag har stängningen på förskolan. Så därför sitter jag här nu och bloggar, redigerar bilder, tittar i 'inspirationsmappen' (den är stoooor!) osv. Många har undrat hur jag hinner/orkar att blogga och ja vad ska jag svara. Det är min hobby, mitt intresse och ett inlägg tar mig inte mer än 10 minuter att göra och bilder har jag hur mycket som helst i datorn, både mina egna bilder och bilder i min 'inspirationsmapp'. Jag lägger inte ner så mycket tid/energi på själva bildkvaliten (jag är väl ingen fotograf) och inte heller på att det blir grammatiskt korrekt. Jag vill bara dela med mig utav diverse tips, idéer, projekt, inredning, renovering, pyssel, favoritbutiker/bloggar mm. Just nu, som halvt mammaledig har jag "mycket tid" men sen får vi se hur det blir med bloggen när jag börjar jobba heltid igen. Men så länge renoveringen pågår så finns det att skriva om, kanske inte lika aktivt som jag gör nu men den dagen den sorgen! Trevlig onsdagskväll, nu ska jag ner i källaren och jobba!

Inga kommentarer: