Sidor

4 februari 2011

Under construction

Jag och barnen var iväg och hälsade på mitt jobb under förmiddagen, så barnen fick leka och jag fick fika- alla nöjda haha! Snart är det förresten dags för mig att börja jobba det är bara några veckor kvar nu- och jag ser fram emot det!

Ni får ha lite tålamod med denna blogg, just nu djupdyker jag i photoscape, html-koder, typsnitt, layout, fonter mm och jag kan som sagt ingenting om design så bloggen är "under construction"! Får nog rådgöra lite med Anna som är lite mer haj på detta än vad jag är. Jag vet inte ens vad bloggen ska heta!
Ja sånna världsliga problem har jag att tampas med här- hoppas ni får en härlig fredag vad ni än hittar på! Jag ska traska över till bästa vännen ikväll och dricka lite rosé!
Fotot har jag tagit ute på altan, mina ölflaskor som får agera ljusstakar :)

Inga kommentarer: