Sidor

9 juli 2010

Världens finaste



Världens finaste det är min älskade man det som idag kom hem med denna sockerlåda som jag skrev om i förra inlägget. Han var iväg på diverse ärenden på förmiddagen då jag och barnen var i lekparken så då passade han även på att göra sin fru extra glad med sockerlådan jag ville ha! Världens bästa och finaste så är det bara (min man alltså- men lådan är ju fin den med!)
Lådan ska jag dock förvara Viktors böcker i som annars ligger överallt i vardagsrummet. Det känns rätt meningslöst att lägga dom i hans rum varje gång man städar för dom hamnar i vardagsrummet ändå till slut. Så två flugor i en smäll, förvaring och nått fint för mamma att titta på!

1 kommentar:

pysseliten sa...

Vilken fin blogg du har med :) Var tvungen att kolla in här kommer jag kolla in flera gånger Ha en bra kväll .