Sidor

7 september 2009

Halldrömmar


klädhängare från IKEA

Nångång i höst är väl tanken att våran hall ska få en makeover, upp med gipsväggar, spacklas, slipas och målas. Väggen ner till källaren skall bort, så vi får en öppen trappa mellan våningarna. Nytt tak med spottar, nytt golv (både klinkers och nått trägolv). Alla detaljerna är inte bestämda men vi vet i grova drag hur vi vill att det ska se ut. Det svåra blir själva inredningen, möblerna som ska få plats. En platsbyggd garderob ska det bli, sen måste vi ha nå form av klädhängare och skoställ. Och förvaring. Allt kommer nog gå i vitt och svart. Kanske grått. Vi får se. Får leta inspiration på nätet!

1 kommentar:

♥ Fyra årstider sa...

Jag känner igen mig att jag tittat in här förrut. Det är kul att titta in på lite nya bloggar. Nu ska jag se vad du har haft för dig:-) Tack för din kommentar..jag blir så glad!!
Kram Lotta