Sidor

28 juli 2017

Fjällen både i sommar och vintertid


Sverige är vackert, ingen snack om saken. I år har vi semestrat uppåt i landet och har upptäckt många fina pärlor i vårt fina land. Förr har jag förknippat fjällen med snö och skidåkning men efter att nu ha upplevt fjällen och den svenska naturen sommartid så säger jag bara- åk till fjällen även på sommaren! Vi som bor i Svealand behöver inte åka alltför långt för att njuta av bilderna här nedan, i Dalarna finns ett jättefint hotell, Storsätra fjällhotell, ifall ni vill ha tips på boende. Min man gillar ju att fiska och här finns det möjlighet till det- plus vandringen. Och åker man skidor tror jag att man uppskattar den upplevelsen ännu mer efter att ha upplevt fjällen först på sommaren :) Jag kommer iallafall göra det nästa skidresa.






Inga kommentarer: