Sidor

20 oktober 2016

Varma fötter




tofflor från ebbes :)

Jag är en riktig fryslort, det kan verkligen min man intyga och förra året köpte han ett riktigt tjockt och varmt duntäcke åt mig. Men nu när vintern är på intåg så det känns som hemmet och jag behöver uppdatera oss varmt igen. Även om vi har runt 22 grader inomhus så vill jag gärna ha det lite varmare, och hur många ljus jag än tänder så är kalla golv och kalla fötter bland det värsta jag vet.
Så vad jag behöver i vinter är bland annat ulltofflor, och tofflorna ovan har jag hittat här, och dom ser riktigt varma ut och snygga med. Dom gråa i mitten gillar jag mest. 
För dom jag har nu är både gamla och egentligen inte alls så varma, så jag får nog flörta lite med mannen igen och se om han är lika generös som förra året ;)

Inga kommentarer: