Sidor

25 april 2016

Inspiration kök



Egentligen har vi inte alls planer på att renovera i köket- även om vi skulle vilja byta ut bland annat skåpsluckorna och fläkten, men det får vänta. Vi har ju lite annat att pyssla med detta år. 
Iallafall, jag har alltid tyckt och trott att i köket ska det vara enhetligt, ja att skåpsluckor ska ha samma färg, man ska ha en bänkskiva osv. Men när jag såg Helenas snygga kök, och när jag tittar på just den här bilden så är det bara så snyggt hur det vita och svarta matchar så bra ihop! Ingenting känns "fel". Jag vill också ha så det så här! Så när vi drar igång köksrenovering- vilket år som helst, så vill jag blanda vitt och svart och så vill jag ha en bänkskiva i marmor. Punkt.

Vabbar idag, så medan sjuklingen ligger i soffan och tittar på tv så dricker jag mitt kaffe framför hemnet. "Hej jag heter Helena och jag är hemnetoholic". Typ haha. Galet så mycket inspiration det finns där (också). Finns ju en flik som heter just inspiration så där är jag nu och kikar runt..

Ha en bra måndag! 



Inga kommentarer: