Sidor

12 mars 2016

Att fylla 39


39 vackra rosor från mannen, och betongkuberna fick jag av mamma och pappa, bara så snygga. Tanken är att jag ska ha dom ute på altanen i sommar men under tiden får de agera soffbord. 


Senaste åren har jag haft en tjejkväll med mina närmaste tjejkompisar runt min födelsedag, och så även i år. Jag fyllde år i torsdags och igår fredag bjöd jag hem 6 underbara och härliga tjejer för en mysig kväll ute på vår altan. Lite plock, god dryck, snacks och bra musik och trevligt umgänge. Bättre kan det inte bli :) Och jag fick så fina presenter och blommor! 


Just nu. Sitter jag på altanen, surfar lite, bloggar, dricker barnens chokladdryck som dom INTE gillade men jaja, jag får offra mig. Det har varit en solig dag idag men nu är det lätt molnigt där utanför. Min yngsta storebror kom och hälsade på vid lunch, över två timmar satt vi och drack kaffe och kacklade om allt och inget. Trevligt. 

Ikväll blir det mello, vem tror ni vinner? Jag gillar Ace Wilder, Frans och pantoz. 

Inga kommentarer: