Sidor

13 april 2013

Bilmässa

 
Vilken regnig lördag!
 
Mannen ville gå på bilmässan här i stan så vi packade in ungarna i bilen och gjorde en liten 'utflykt'. Det fanns en hel massa bilar (och hojar) att se på, ungarna blev väldigt häpna över att se Darth Vader och jag gillade 'rekvisitan' runtomkring det hela, alla detaljer och så :)
Alla nöjda helt enkelt haha!
Jag tror bilmässan fortsätter imorgon med och själva mässan håller till i gamla IKEAs lokaler om det är nån lokalbo som vill dit. Fanns kläder och ting att köpa där också (lite marknadskänsla).
 
Det var ovant att vakna till regnet imorse, men det är väl ändå bra med plusgrader och regn, då försvinner snön fortare. Utöver mässan har jag hunnit med att rensa i garderoben, jag rensade ut en massa gamla och för stora kläder. Och så håller jag på att köra ett gäng tvättmaskiner.... Ptja vanliga vardagsbestyr :)
 
Ha en fortssatt fin helg, kram
 
 
 
 

Inga kommentarer: