Sidor

9 februari 2013

Krispigt, vitt och lördag

 
Jag älskar brickbordet, jag bara gör det och är så nöjd med det, ett bra köp! Sen, när barnen är lite större ska det investeras i ny soffa, köksmöbler osv... Men så länge dom kladdar och har sig får man 'nöja' sig med det man har. Så länge. I huvudet har jag möblerat om detta rum tusen ggr med olika låssasmöbler hehe :) Nu får man möblera om med kuddar- typ.

 
Tänk vad blommor kan pigga upp, mina tulpaner är fortfarande fina där i glasburken som dom står i. Stora glasburkar, underbara loppisfynd, bra till mycket!
 
Lördagmorgon, jag sitter i vardagsrummet med laptopen i knät och kaffemuggen brevid. Barnen sitter i olika rum och ser på olika barnprogram på tv. Mannen läser tidningen i köket och ute verkar det inte finnas något slut på snöandet. Vi mjukstartar denna lördagsmorgon, i eftermiddag blir det middag hos goda vänner. Och innan dess.... Ja det får vi se!
 
Ha en mysig och snöig lördag!
KRAM
 

1 kommentar:

hemma hos lilla mej sa...

Låter som en skön morron.Kanonfina bilder.Bara älskar dessa underbara krispiga tulpanerna.Ha en härlig lördag.Kramar Rita ♥