Sidor

18 augusti 2012

Längtar efter kvällen


Bjuder på instagrambilder i brist på nytagna. Päron blir det, väntar och väntar och ved har vi bunkrat upp med så vi är förberedda när kylan väl är här-igen. 

Idag är det lördag och jag längtar så att det ska bli kväll, för då ska vi grannmammor ha en mamma-vinkväll tillsammans (ja fast jag dricker ju öl). Det ska bli så himla trevligt och det är fantastiskt att jag har så goa vänner i mina grannar, nära och bra. 

Fram tills dess måste jag roa mig med nånting och jag funderar på att ta en tur till Rusta faktiskt. Det kommer mer och mer fina och prisvärda grejer i den butiken och i reklambladet såg jag ett och annat som jag vill kika närmare på ;)

Men nu en kopp kaffe och lite bloggläsning!
Ha en fin dag, kram


4 kommentarer:

Älskade pion sa...

Men,va mysigt det låter,hoppas att ni får en riktig "myskväll".Kram Ulrika

Systrarna Hjertén sa...

Samma här, kaffe och bloggläsning! Kan det bli bättre en regn- och ruskdag?!

Jenny sa...

Myspys! Vad läckert med päron, en päronträd skulle man ha :)

Kram,
Jenny

Anonym sa...

Låter som en toppen bra ide med tjejfest, vinprovarkväll hoppas ni får en riktigt fin kväll
hälsningar Kristina