Sidor

12 juli 2012

Kockumfynd



Hej och hallå!

Måste visa mitt senaste loppisfynd som jag gjorde. En söt kockumkastrull som jag hittade för en tjuga på loppis. Synd att dom inte fungerar på våran spis men vi har ju en "kokplatta" på vår gasolgrill där den funkar. Annars tänkte jag att den får agera som blomkruka eller nått.
Kul att fota med en nyfiken lillebror; mamma jag vill åsså ha hoppbullar (köttbullar). Mja inte riktigt köttbullar dåra :)

Det är sjukt va mycket färskpotatis man äter under sommaren men det är ju så gott!


3 kommentarer:

kavallinskan sa...

Vilket fynd! Jättefin, färskpotatis är ju bland det godaste som finns!

kram kram

Jenny sa...

Mmm, färskpotatis och kallrökt lax tex *dreglar* Vilken fin kastrull!

Kram,
Jenny

Unknown sa...

Kockums saker är såå fina och visst är det gott med färskpotatis.
Vid en snabb titt tyckte jag faktiskt det såg ut som "hoppbullar" i kastrullen ;).
Ha de gott, kram Ing-Britt