Sidor

8 maj 2012

Soliga altan

Lite bilder från gårdagen (dag/em)... Tvättade däckstolarna och garageväggen...


Härligt med yta så man kan åka sparkcykel!



Saftpaus!


Lillebror är inte dum han, medans storebror gick på toa så passade han på att dricka upp brorsans saft också eftersom hans egen var slut... :)


Solen på väg ner...

Och dom härliga vita blommorna kan man bara inte titta sig mätt på!


Idag har det varit en låååång dag, Viktor tyckte det var en bra idé att vakna vid halv fem i morse... Sen jobb och fackmöte efter det så jag var väl hemma efter sex.
Nu blir det tv/soffhäng- om jag ens orkar det :)

Länge sen det var en dagens hiss och diss, men vi kör en dagens;

Hiss: Att maten är färdiglagad när man kommer hem från jobbet (och det har jag i stort sett 4 av 5 arbetsdagar) PUSS älskling!
Diss: alla dessa kvällsmöten...

Kram på er alla goa!


3 kommentarer:

Unknown sa...

Vilka bilder!!!
Ni kommer lätt kunna njuta av er härliga uteplats!
Sötnosen:-)...är man törstig, så är man! Å maten på bordet brukar jag få njuta av ganska ofta oxå!
Själv är jag lååångt hemifrån och hemlängtan är galet stor!!
Fy för alla dessa möten:-(
Kram på dig!

Älskade pion sa...

Härlig altan ni har.Vilket sött kort på lillebror.;)VILKEN man du har......sådana växer inte på trä.:)Ha en skön dag.Kram Ulrika

Piffa och Puffa sa...

Sååå härliga somriga bilder. Otroligt vacker uteplats. Själv bor vi i ett nybyggt hus och har inte börjat med vår gård ännu. Det får bli nästa sommar när allt det andra är klart.
Kram