Sidor

12 april 2012

Efter regn-sol?



bilder IKEA livet hemma




bild som jag hittade på pinterest


Om allt går enligt planerna så ska jag cykla till jobbet idag istället för att ta bilen (tror det är ca 7-8 km till mitt jobb och så ska jag ju hem också!). En tuff utmaning för mig, som annars inte tränar so wish me luck! Tanken är att jag ska försöka att cykla EN dag i veckan, till att börja med. Sen får vi se hur jag bortförklarar mig när det regnar, blåser isbjörnar, "stressig-morgon-bråkiga-barn-försent till dagis-ursäkter osv :)

(Detta inlägg är schemalagt så jag kan inte lova att det blev så).

Återkommer ikväll- om jag har överlevt! Eller om jag får skämmes, haha.

Bjuder på härliga bilder som jag har hittat, kryddlådorna var ju bara hur läckra som helst- vill också ha!

Ha en fin torsdag- snart helg igen!

KRAM

1 kommentar:

Hem och Lycka sa...

Underbara bilder, gillar Ikeavagnen.. Duktig du är som cyklar! Kram Mia