Sidor

22 april 2012

Dagens ögongodis


Idag tog jag en liten tur till Rusta, det fanns mycket fint där kan jag lova. Men jag köpte bara gardiner och ett par skor (som jag skulle köpa). Men såg detta planteringsbord, precis ett sådant som jag vill ha! Med hyllor, krokar och i vit trä och zink. Så snygg. Kostade 599 kr.



Snygga stegförvaringsblomlådor (!!) i olika storlekar. För blommor eller kryddor, åh jag kan tänka mig hur snyggt det skulle se ut :)



Och denna ljusbricka var ju bara hur snygg som helst. Ljusstakar och bricka i ett, hur smart som helst. Tror den kostade 299 kr. Men nä jag köpte den inte, jag har ju redan ett gäng vita ljusstakar :)


Ännu en lugn dag på denna helg, eftersom killarna ännu inte är helt krya i magen så håller vi oss hemma.
Jag har satt upp mina nya gardiner i vardagsrummet, blev himla fint. Nu ska jag plocka disk och tvätta, sen ska jag göra min pappas korvsoppa, det blir bra det!

Kram på er!

5 kommentarer:

Lena sa...

Så mycket fint du hittat på Rusta, jag skulle absolut vilja ha allt du visar. Stegen borde var perfekt på min lilla atriumgård!

Så tråkigt med barnen, hoppas de mår bättre imorgon. För visst var det en extra ledig dag för er då?

Kramar

Ida sa...

Jag så också allt det där när jag var på Rusta sist, jag fick fälla upp skygglapparna och synda förbi. Man tror ju liksom fortfarande att Rusta är safe, bara billigt shampo, städgrejer och en och annan hårtork. Men de har ju fina och dyra saker faktiskt.

Unknown sa...

Men HÄJ bruttan!
Hu är leijget??
Nu är jag äntligen tebax i blogglandia! Ja, jag har ju faktiskt läst det mesta hos dig även om inte kommentarerna haglat in. Men nu får du fälla upp paraply´t fär det kommer störtskurar :)

Å vad mycket fint du visar.
Barnens rum med detaljer från nybebis...alla smygfotograferingar i butikerna(fniss), galet snygg grön klänning du fyndat. Vart har hon köpt den tro?
Å sötingen som är lika kreativ som mamman.
Härliga utflykter.(ska du skicka iväg mig å familjen på nya äventyr i sommar oxå?)

Ja, jag GILLAR verkligen att läsa alla dina härliga inlägg. Även om du har en skitdag eller är på topp. Big deal. Like much ändå.

Ha nu en himla mojsig söndagkväll!
Big Hugs!
Hilla

Jenny sa...

Aaah, Rusta har så mycket fint! Gillar allt du visar!
Ha en supermysig måndag, hoppas barnen mår bättre :)
Kram Jenny

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

Vill ha det planteringsbordet... drömmerdrömmer ...
Ha en bra dag!