Sidor

9 april 2012

Äntligen en cykel



Igår var vi och shoppade en cykel till mig- äntligen! Blev tyvärr ingen vit men att betala en del extra bara pga färgen..mja. Tror nog en svart cykel rullar lika bra som en vit :)

Mannen monterade ihop den ute på altanen, jösses vad det är grejer som ska på! Hoppas det blir bättre väder idag så jag kan inviga den. En cykeltur hela familjen skulle ju vara en fin avslutning på denna påsk. Men jag och barnen är lediga imorgon också.

Ikväll är det dags för en liten tävling här- eller säger man utlottning? Hur som helst en liten 'ledtråd; jag ska skiljas från något väldigt fint, något jag bara inte har hittat en plats för här hemma. Och istället för att kasta eller sälja så hoppas jag den hittar sitt hem hos någon av er. Även en liten bonussak följer med, en beställning som ej 'passade'.

Klartext eller hur :)
Kika in ikväll så ser ni.

Ha en härlig dag så hörs och ses vi!

kram

1 kommentar:

Linda sa...

Woho! Då ska vi börja cykla... Fast inte idag, är såå mätt av all påsk mat!