Sidor

17 mars 2012

Inför ett kalas





Alla sockersöta bilder är från Leilas nyöppnade webbutik, Leilas general store. Oj så mycket fint, en ny favorit! 

Varför ett kalasinspirerat inlägg är för att jag precis kom att tänka på att snart fyller lilleman 2 år. Och inte bara det, han fyller år på självaste påskafton i år! Får se vilken dag som passar bäst för ett kalas. Jaja jag får klura och planera det senare, innan dess fyller både min brorson och min mamma år.

Kanske ska klicka hem detta notepad därifrån också ;)

Här somnade vi tidigt och vaknade tidigt så nu blir det frukost och sen får vi se vad det blir av dagen! Vi hörs säkert senare,
KRAM
 

1 kommentar:

Jenny sa...

Härliga saker hon har där, den där Leila. Hon behöver inte göra så mycket reklam, det sköter alla bloggare om, hihi. Jag har sett mycket därifrån utan att ens varit inne på den sidan, jag aktar mig lite för det, rädd att klicka lite för mycket...
Ha en härlig lördag, kram Jenny