Sidor

21 december 2011

Mera tomtar

Dessa söta tomtar har barnen pysslat på sitt dagis och dom hänger nu i vardagsrummet. Antar att snart kommer det egentillverkade pysslet växa till sig och det mesta kommer man väl spara- eller?! Minns själv t.ex smällkarameller som jag gjorde som barn som vi hängde i julgranen osv.


Alltså det här med julkort, hur gör folk som fotar så söta bilder på sina barn?! Detta kort är ETT av TVÅHUNDRA som jag tog och inget blev "bra nog" som julkort. Allt annat var mer intressant än att titta på tokmamma med dumkameran :)
Men det är mina skruttungar för det och idag har vi våran sista dag på "dagis", sen är det JULLOV!

Tack för de goaste kommentarerna och för att ni kikar in här, you make my day :)
3 dagar kvar... simma lugnt!

KRAM

3 kommentarer:

Unknown sa...

God morgon!
Härliga tomtar dina pojkar har gjort.
Jag tycker kortet är riktigt fint, duger helt klart till julkort. Inte behöver dom titta rakt in i kameran.
Ha en bra dag, kram Ing-Britt

Anonym sa...

Jättefina pojkar o passar bra som julkort!!
Brukar titta in i din blogg nu som tätt, den e såå fin o kul att höra hur ni har det!
Ha en trevlig jul allesammans o hälsa din bröder!! :)
Från Kusin Marina i Vasa

Rapport till Vänfors sa...

Ha ha, mina barn är 17 och 19. Två kartonger proppfulla med alster. Jätterligt att ha kvar så spara min vän spara.
Kram Annika