Sidor

12 november 2011

Äntligen lite fynd


Medans lilleman sov hemma hos mormor och morfar så åkte jag och Viktor iväg på lite ärenden. Först åkte vi till biltvätten och sen till en loppis (men säg inget till mannen haha). Det var ett tag sen jag var på loppis och dessutom lyckats fynda något. Fotade dessa fynd med mobilen, duk, gardiner, en skål och hornljushållare för hundralappen. Helt okay tycker jag.
Åh nu vill jag ÄNNU mer ha det där förbaskade renskinnet haha. Börjar få en tanke på hur jag vill pynta och dekorera i jul :)

Skriver detta inlägg hos mina föräldrar men jag ska snart packa in oss i bilen och åka hem. Vi har lite pyssel att göra inför farsdag imorgon... Och som jag undrade i förra inlägget, hur firar ni farsdag?

4 kommentarer:

Unknown sa...

Vilka fina saker du shoppat och till vilket pris sen :). Hornet var väldigt läcker.
Här hemma firar vi farsdag med lite gott fika och ev en liten present men absolut inget flådigt.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Barn & Inredning sa...

Härliga fynd....
Så fin renhornsljusstake ..
Kram MAlin

Älskade pion sa...

Guuuuud vilka fina saker du fyndat.Här hemma har vi firat Far med att jag dukade en supergod....nästintill hotellfrukost här hemma.Det händer väldigt sällan att vi sitter ner allihop tillsammans på helgen för att äta,men jag bara ÄLSKAR när vi kan sitta och prata om allt möjligt och bara mysa.Ha en härlig söndag.Kramar Ulrika

Vi! sa...

Hej, kikar på din fina blogg då och då. Vart är det du brukar gå på loppis ngnstans i stan? Har du någon favorit?
mvh therese