Sidor

30 oktober 2011

Släng dig i brasan

Vad tog helgen vägen? Och då har jag ändå varit hemma sen i torsdags men tiden flyger iväg.
Idag "vann" vi ju en extra timme då vi ställde klockan så just denna dag har varit lång. Vi har haft en riktigt inne-mysa-dag där vi alla har gått med pyjamasen på nästan hela dagen. På eftermiddagen gick vi iallafall ut en liten sväng. Skönt :)

Har inga spännande bilder att visa egentligen, har inte fotat nått, på renoveringsfronten händer det inte mycket, inge pyssel eller målerier, ptja det är helt enkelt lugnt på den fronten. Kanske allt vabbande och att man själv inte är på topp som gör att man tappar lite inspiration.

En bild på mannen som brassar på :)

I gamla bastun har vi rensat ut alla kartonger mm (allt "mycket-bra-att-ha-grejer" som vi har förvarat här) och vi har gjort plats för lite av veden som vi har.

Mobilbilder på moi när vi gick ut i lördags med familjen H. Nu syns den inte men jag köpte en ny tunika/klänning på affären Affair här i Västerås som jag verkligen gillar, modellen och färgen.  
Scarf från Lindex, gammal jacka och lila strumpbyxor från Willys faktiskt :)
Vi åt fantastisk god mat på Limone och i det hela hade vi en jättetrevlig kväll ute!

3 kommentarer:

Hemmavid sa...

Hejsan!

Håller med dig, den här dagen har varit lååång..

Jag var ut och krattade undan lite löv på eftermiddagen, annars har jag också varit inne hela dagen. Kanske därför man känner sig extra mosig..

Läcker outfit du hade i lördags! Kul med strumpbyxor med lite färg!

Kramen Jenny

annashusidingtuna sa...

Hej!
Oj vad många inlägg du har hunnit med...konstigt det där fast jag har din blogg på min blogglista så har jag inte sett alla dina uppdateringar, väldigt mysko, händer ibland med olika bloggar förstår inte varför.
u frågade i ett tidigare inlägg när vi börjar julpynta och där har jag en strikt tradition.
Jag fyller år 24 november alltså på dagen 1 månad före julafton och då ska adventsljusstakarna upp så är det bara.
Förresten fredag går toppenbra minns inte om jag svarat på ditt mail.
Kram Anna

Älskade pion sa...

Jag sa till gubben igår...tar denna dagen ALDRIG slut.;)Lustigt,men det gjorde en hel del med en timma längre.Fin du var på kortet.;)Kram Ulrika