Sidor

20 oktober 2011

Det kom ett paket

(fotat med mobil och omgjord som ett "gammalt fotografi")

Idag hämtade jag ut ett paket, vinsten som jag vann hos bästa Hilla med fina bloggen My woodhome. Tusen tack för den jättefina kotavlan! Jag har velat ha en så länge och nu när jag har den- ja vart skulle jag ha den nu igen?! Haha, i-landsproblem, jag vet :)

Den står nere i matkällaren just nu och det är nog där jag vill ha den. Helst på väggen, men jag vet inte hur jag ska fästa den, det är putsade och ojämna väggar därnere i källaren. Men jag kanske har den ståendes/lutandes i hyllan istället.

Sjukstatus: Hannes feberfri men inte helt piggelin så idag och imorgon är han hemma med sin pappa och jag jobbar. Skönt när man kan dela på det.
Och imorgon är det äntligen fredag!!

6 kommentarer:

Hemmavid sa...

Hejsan!

Vilken lycka att vinna en så fin ko-tavla! Grattis, grattis!

kramen Jenny

Unknown sa...

Grattis till den fina vinsten. En kotavla skulle jag gärna ha och vet exakt var den skulle plaseras. Så om du inte hittar någon plats.....hihi ;).
Ha de gott, kram Ing-Britt

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...

:-)

Hoppas du får mycket glädje av den!
Den passar ju jättebra där!

Svårt att hänga upp om man inte vill köra en betomgspik in i väggen el plugg.

Men om du mäter upp en snygg flytvedsbräda el vanlig list som går mellan vägg och tak, ja, då kan du ju ha den vart du vill på väggen:-).
Bara bestämma höjd och läge efter tycke!
Sätt nå mjukt g å nertill som skyddar golv och tak bara.

Körde den varianten i mitt förra hus nere i källaren.
Man tager vad man haver när man vet man är lite ombytlig av sig i inredningen:-)

Kram och en härlig helg till dig! / Hilla

Jenny sa...

Grattis!! Alltid kul med vinst!
Härligt med fredag, på kvällen är det den årliga firmafesten =)
Ha det så mysigt, kram Jenny

Elin sa...

Den är snygg. Jag kan bara inte låta bli att känna lukten av koskit efter att ha skurat sådana där X antal somrar. Kan inte ritigt smälta att den nu är prydnad.