Sidor

11 augusti 2011

Vila




Ibland måste man bara stanna upp, leva och njuta av nuet. Snart börjar vardagslunket igen och tiden ska räcka till jobb, familjen och mig själv- det viktiga. Självklart kommer jag att fortsätta blogga, för det ger mig så mycket och jag tycker det är så kul! Men hur ofta/lite återstår att se..

Men just nu, när ledigheten snart är slut och inskolning mm väntar så känner jag att jag ska passa på att vila, njuta, vara med mina nära och kära- därmed pausa lite från bloggen. Om det bara blir en dag eller längre visar sig, känner jag att jag har nått att skriva/visa så gör jag ju det hihi :)
För när inspirationen flödar- då måste man ge utlopp för det!

Hoppas ni har det bra, vare sig ni jobbar eller fortfarande är lediga!

2 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Här känns det ungefär samma. Jag tar en dag i taget och försöker att hinna med andningen. Bloggen blir lidande men så får det vara. Jag bloggar när jag känner att jag har lust och orkar. Som sagt, man får ta dagen som den kommer

Kram Teres

Unknown sa...

Hejsan Helena!
Klart man ska blogga när tid och framförallt lusten finns.
Hoppas du hinner njuta den här sista tiden av din ledighet i sol och kanske även lite värme.
Här har vi ganska soligt men inte als någon värme, undrar om sommaren verkligen redan är slut :(.
Kram Ing-Britt