Sidor

24 augusti 2011

Jag KAN crosstraina jag är inte rädd!



Har så mycket bilder i datorn så jag måste ta mig tid och gå genom och kasta en massa. Som äpplena ovan fotade jag väl i 15 olika vinklar, vad ska jag med dom till egentligen? Kasta! Äpplen får vi mycket av så ni som bor i krokarna kom och TA! Lika gäller päronen.
Jag ska baka äppelpaj i nästa vecka och ta med till jobbet tänkte jag, det blir nog en bra start på arbetsveckan :)

Vi har fortfarande inte fått IKEA katalogen :( så jag får kika på nätet på alla nyheterna. Gillar trätrappstegen och jag vill fortfarande ha ett rullbord till köket! Sen gillar jag dom prickiga paraplyerna och en väska på hjul skulle behövas de ggr vi går till pappersinsamlingen och slänger papper/tidningar odyl.





Inskolningen rullar på, men vi får väl se hur det blir när jag måste lämna dom själva för nu har jag varit med hela tiden. Men det kommer att bli bra, tids nog :)
Sen har jag även 'crosstrainat' 2 ggr hittills och det är såå jobbigt men faktiskt kul- känner mig mäkta stolt efteråt, dels för att jag fortfarande kan andas men också för att det går om man bara ger sig f*n på det!!




'Browneyed girl' aka en trött småbarnsmamma! Men det bjuder jag på!
(testade att fota med webcam- som vi använder då vi pratar med mormor&morfar via Skype)

1 kommentar:

Jenny sa...

You go girl! Duktiga du med crossen =)
Jag vet inte om det har delats ut katalogen hos mig, jag har ju glömt att ta bort reklamnejtacksylten i år igen... :(
Ha det! Kram Jenny