Sidor

9 juli 2011

Power meet

Igår cyklade vi iväg för att kika på en av stadens stora händelser; Power meet. Kylväskan packad, ungarna redo och så trampade vi iväg- härligt väder som det alltid är på power meet.
Vi campade utanför McD men hade med oss egen pastasallad- men till efterrätt köpte vi McFlurry :)
Högtalarna spelade "raggarmusik" så det var god stämning och många fina bilar att kika på.
Tog fler bilder men har inte riktigt tid med detta nu- för just nu håller jag på och bakar, fixar och städar inför dagens/kvällens besök! 
Hoppas ni njuter därute i sommarvärmen- själv svettas jag bort vid spisen/ugnen :)

1 kommentar:

Jenny sa...

Haha, härligt med raggare, eller? Min syster åker omkring där, vet inte vilken bil de har i år, hennes pojkvän har några bilar, men om jag ska vara ärlig så är jag inte intresserad. Men jag var och tittade lite häromåret :)
En del var riktigt fina, men långt ifrån alla...
Hoppas det blev en trevlig kväll med besöket, kram Jenny