Sidor

18 juni 2011

Vart tog den söta lilla hårddisken vägen


Det är bra surt när datorn krånglar, bilder och andra funktioner är borta osv. Jag tror vi ska låta någon kika på lilla laptopen idag och se vad som kan göras. Det är inge kul när man inte kan fixa med bilderna (det lilla jag "kan" i photoscape) men jag vill inte ladda hem nått program förrän datorn är kollad. Dessutom förvann ju min inspirationsmapp med MASSOR av bilder.
Så det kanske blir en ofrillvillig bloggpaus, iallafall gällande egna bilder..

Vill passa på och tipsa om en jättegod dryck- Mojito färdig att dricka som den är eller om man vill blanda i något starkare ;) Yummie vilket som!


Ha en skön lördag!

1 kommentar:

Unknown sa...

Visst är det tråkigt när tekniken krånglar. Hoppas det löser sig för er.

Tack för tipset, mojito är verkligen min sommarfavorit bland drinkar. Enkelt att kunna ha den färdigblandad i kylskåpet :).

Ha de gott, kram Ing-Britt