Sidor

17 juni 2011

Pallbord som lekbord



Pallbordet som jag hade mina blommor på ute på altanen har jag flyttat in i Hannes rum. Båda barnen gillar att köra bilar på diverse bord här hemma och gärna i bra "arbetshöjd" så här inne passar den perfekt! Drar man ut den från väggen så kan man leka runt hela bordet. Och så kan man låsa hjulen dessutom. Tur att barn har bättre fantasi än en själv, fast jag har ställt ett garage bordet så har dom sitt eget garage under bordet- på 'hyllplanen' jag gjorde av hönsnät. Därunder kan man ju parkera bilarna- så fiffigt!

På spegeln hänger Tobbe gamla keps, lite retro över den tycker jag :)



Äntligen fredag, fastän det är regn så gör det inget! Hoppas ni har det bra!


1 kommentar:

Unknown sa...

Finurligt! Tänkt tanken, fast som sitt-mys-pys-hörna, men jag lära ju hyvla av den...så...det är fortfarande ett halvvägaprojekt. men snyggt är det!!!