Sidor

31 maj 2011

Nästan vaken

- Hello is this thing on??!

Ikväll känner jag mig verkligen trött i mössan, vet inte om det är pga helgen som var fullspäckad och i tillägg gårdagskvällen som tillbringades på Anundshög med arbetskollegorna (vi firade en kollega som har fyllt 50 år) och den tiiidiga väckningen idag som gör att jag känner mig som överkokt spagetti.
Som tur var somnade barnen fort och jag sitter här i soffan och kikar på Äntligen hemma medan jag väntar på Desparate housewives. Blir verkligen soffläge ikväll (trots att jag har en massa måsten att göra egentligen men va f*n).
Och inte är jag långledig som många andra utan jobbar klämfredagen men jag ska inte klaga, jag är ju mammaledig 3 dgr/v så vad gör det att jobba en dag istället för två som det skulle ha varit :)

I höst händer det grejer, lite oväntade förändringar fick jag veta idag men det kommer bli bra ändå det är jag helt övertygad om. Det blir som man gör det till!
Och den här semestern, om vi kunde ta och bestämma oss nångång haha :) Jaja vi är iallafall lediga 6 veckor tillsammans det är ju huvudsaken.

Ha en nice evening!

2 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Det låter som om ni kommer att få en härlig sommar tillsammans. Härligt

Kram Teres

Piffa o Puffa sa...

Hej!
Det är första gången jag stöter på din blogg och blir verkligen inspirerad. Så många varierande inlägg och så mycket bilder, det gillar jag. Återkommer imorgon.
Kramar Anette