Sidor

18 mars 2011

Spontana fredag!

foto google

Jaha den gick fort den här fredagen- ja fast klockan är ju bara sju på kvällen. Började dagen på IKEA för att joina alla andra "50% rea-på-blom-och-kruk-tokiga" människor som också passade på att shoppa just dessa varor. Och så träffade jag Linda där så det blev en lunch med henne och barnen också. Trevligt! Vidare i snöblåsten till Maxi för att handla inför helgen.

På eftermiddan kom min bror förbi på en liten spontanvisit, så det var också trevligt.
Efter diverse kvällsbestyr så sover nu lilleman och jag har ätit en god grekisk sallad och njuter nu av tystnaden...! Visserligen saknar jag mina två stora pojkar men dom har det nog gott där uppe i fjällen!

Eftersom jag har varit så nyttig och ätit sallad så tar jag igen det nu med lite choklad och rosé!

Inga kommentarer: