Sidor

5 mars 2011

Blivande arbetsrummet/förrådet

Nu är allt det vita färdigmålat nere i källaren (förutom golven) och jag är ju som alltid ljusår före i inredningstankarna. Arbetsrummet/förrådet och de där gamla oljerören som jag skrev om här vill jag på något sätt framhäva lite extra.
Just nu hänger Viktors repstege på ett av rören men jag skulle vilja ha en cool arbetslampa hängades ner från rören. MEN! Det går ju inte för vi ska ju ha hyllor längs hela den väggen så jag vette sjutton om rören ens kommer att synas i slutändan!

Hyllorna har vi köpt och Tobbe har precis satt upp dom i skrivande stund. Det blev hyllan längs upp till vänster i collaget ovan- inte stringhylla som jag egentligen hade velat... Men förvaring är ett måste och har man små utrymmen så använder man väggarna så gott det går. Men var så säker- min arbetslampa kommer att hänga nånstans i rummet (biltema ca 70 kr).
Klämspottar vill jag ha på hyllplanen för bättre arbetsbelysning men just dom på bilden som jag vill ha finns inte längre på IKEA?!?! Argh....

Jaja nu väntar en trevlig middag med goda vänner och med ett gäng barn! Ha en trevlig kväll!

1 kommentar:

Vardagens guldkorn sa...

Förvaring, förvaring, förvaring... de tre F:en när det gäller förråd och arbetsrum =0) Här ska vårt stora förråd i källaren renoveras, det ska bli pysselrum/barnens spelrum/gästrum. Så här kluras som bäst på typ av förvaring och belysning så ditt inlägg passade ju perfekt! Vilken cool lampa... å från Biltema, dit BORDE det ju vara relativt enkelt att få med sig maken ;0)
Ha de gott!
Linda