Sidor

13 februari 2011

I Vårt Nya Hus

...ville bara skriva att vi- våran hall är med i tidningen Vårt nya hus (bygg&renovera) nu!
Lite småfel i texten men det blir väl lätt hänt. T.ex är mitt efternamn felstavat, texten antyder att vi hade en L-formad hall men inte längre- men vi har fortfarande en L-formad hall det är bara att den är mer öppen och ljus jfr med tidigare. Sen är själva "rubriken" missvisande, antar att det skulle/borde stå utrymme istället för förvaring.

Men äh- petitesser, självklart är det kul att vi fick en förfrågan (i december) om att vara med! Så bilderna är mina egna som jag skickade in och intervjun gjordes över telefon. Nu i efterhand önskar jag att jag hade haft en riktig kamera men men.... :)

1 kommentar:

isa sa...

Bilderna ser jätte fin ut och GRATTIS TILL REPOTAGET!!!!!!! Det extra kul tycker jag när man ytar bilderna själv. Det ger en större kännsla. DU ska vara så stolt för det ser så fint ut. Nu blir det säkerligen rinagr på vattnet av detta så snart ser vi ditt underbara hem lite varstans. Skicka in till fler tidningar för du plattsar verkligen i många!!! Blir så glad när jag ser repotage ifrån bloggare som jag känner blir så stolt då. Ti hi hennes blogg följer jag, tänker jag då :) KRam