Sidor

12 februari 2011

Gröna fingrar






Mina blommor (de få jag har) har sett så ledsna och risiga ut så jag har unnat dom lite ny blomjord och lite kärlek :) Även min mårbacka har fått komma upp från grottan därnere och jag fixade lite sticklingar. Och jag säger det igen, gamla barnmatsburkar kommer till användning lite varstans här hemma. Nu får de agera som små vaser.
Barnen är fortfarande snoriga och hostiga, så dagarna är rätt händelselösa men man försöker att roa sig så gott man kan!
ps. Det var inte meningen att lägga in samma bild 2 ggr men jag vet inte hur man raderar EN bild utan att radera hela inlägget?! Nån med bloggerkunskaper- hur raderar man bild/er i inlägg?!

2 kommentarer:

Stina sa...

Härligt när de där kan börja tas om hand. Ska ta in mina också och fixa till dem lite.:-) Kram Stina

Ida sa...

Underbart med pelagoner. Det måste jag fixa, nybörjare som jag är på detta med trädgård.

Ta bort en bild - är det inte bara att gå in i redigeringsläget och "sudda"...?