Sidor

9 februari 2011

En februariförmiddag

Jag är så glad att vi byggde en rejäl altan som dessutom går att använda tidigt på året till sent på året utan att använda annan värmekälla än solen. Så när vi har soliga dagar redan i januari, februari så blir det snabbt 20 grader och mer på altanen! Så skönt att kunna öppna upp altandörren i vardagsrummet och vips så har vi ett extrarum att vistas i. (ja det är lite småfix kvar att göra härute men skynda långsamt heter det!).

Jag ser att jag har fått en massa nya besökare som kommer via VLT och jag skulle bli jätteglad om ni tar er tid och säger hej nere i kommentarsfältet nedan! :)

1 kommentar:

Elin sa...

Hej! Vad roligt att hitta en så mysig blogg, skriven av någon som bor i samma stad. Jag länkar till dig så jag kommer ihåg att kika in igen.