Sidor

19 januari 2011

Rumpnissevarning!

Bortse den trötta människan på bilden och kika istället på mössan :) Mössan har min mamma stickat och jag lånade den när jag var hemma hos dom för ett tag sen då jag skulle ut och gå med lillskrutten. Jag behöll den för jag tycker den är lite fulsnygg men otroligt skön och passar mitt stora huvud (sitter i släkten det där, stort huvud hihi). Men det är lite rumpnissevaring, den är egentligen lite för stor även för mig men mitt hår bromsar så att den inte åker ner helt!

För övrigt så verkar min mamma ha stickmani för tillfället och alla i familjen fick virkade tossor (strumpor/tofflor) i julklapp! Så här ser mina ut och är otroligt varma och sköna! Mina förra -se detta inlägg, har jag gått sönder nu :(
Jag har beställt två pippitröjor till barnen eftersom hon verkar ha flyt nu hihi!



Inga kommentarer: