Sidor

15 juni 2010

Hannes växasäng


Så här ser växasängen ut som jag köpte för 200 kronor. Och så här ser det typ ut i det lilla rummet just nu (rummet är så litet så det går ju inte att fota helheten haha- men det är inget att se ändå så). Precis som Viktor har två sängar i sitt rum har även Hannes- och han sover inte ens i någon av dom, han sover fortfarande mellan mig och Tobbe.
Framförhållning är något jag är världsbäst på. Jag köpte en tripptrappstol till Hannes när han fortfarande låg i magen. Den står nånstans i källaren och väntar. Men om man väntar för länge så kanske man inte hittar just den/det man vill ha och nöjer sig med nått annat så det är ju inte heller bra. Så resonerar jag!

Nu ska jag äta rabarberpaj som blev över från igår då mina två arbetskollegor var på besök! Viktor är på förskolan och Hannes sover i sin vagn ute.

Inga kommentarer: