Sidor

15 maj 2016

Söndag


Från sol och värme till att tända ljus om kvällarna här hemma. Helgen gick som vanligt alldeles för fort och ikväll har jag försökt varva ner med lite yoga. Jag fullkomligt älskar yogan, där jag tränar ligger bara 100 m bort från vårt hus - helt perfekt, och sen försöker yoga lite här hemma när det ges tillfällen. Jag mår så mycket bättre, fysiskt och mentalt tack vare yogan. Så jag är himla glad att jag faktiskt vågade prova på det, även om jag då kände mig stel och osmidig. 

Egentligen borde jag leta badrumsinspiration, rita på vårt kommande renoveringsprojekt men just nu är det bara så mycket annat att göra. Hoppas på att ha lite mer tid i juni innan vi åker iväg på semester :) Men självklart har vi idéer och en hyfsat bra grovplanering på hur vi vill att det ska se ut. Det är mer färg och materialval som ska beslutas mm. Men det blir nog bra det där!

Ha en bra vecka!

Inga kommentarer: