Sidor

20 mars 2016

Vår på gång


Vår kyrka i "byn" där jag bor. Fotade när jag var ute och gick på min lunchrast- äntligen är det väder för att kunna gå ut och gå! Det har ju varit både kallt, isigt och lerigt så det har blivit dåligt med mina lunchrastpromenader. Men nu så! 


Veckan har varit så fin men när helgen kom så lyste solen med sin frånvaro och kallt var det också. Men jaja lite trädgårdsarbete hann det bli igår. Hoppas på finare väder i påsk så vi kan fortsätta att röja upp i trädgården.

Helgen går så fort, söndag redan. Men som tur är så är det bara en 4 dagars arbetsvecka, sen lite påskledigt. Jag och barnen har tagit ledigt några dagar även på påsklovet så det blir lite extra långledigt i påsk. Inga större planer än att fira lite födelsedagar, min mamma och min brorson fyller/har fyllt år, och snart fyller även Hannes år. 

Våren får gärna komma men jag längtar mest till midsommar nu, att äntligen få komma iväg till Kroatien, till riktig sommarvärme. Resan som aldrig blev av förra sommaren då 'någon' bröt benet hehe ;) 


Inga kommentarer: