Sidor

14 april 2013

Väldigt svartvitt

 
Jag väntade mig sol och värme i helgen så jag kunde städa och fixa på altanen, soldäcket och börja röja lite ute i trädgården.

 
Men nje inte så varmt och skönt, men jag plockade lite ute på altanen. Bastmattan, som tidigare låg under köksbordet, ligger nu tillfälligt här. I sommar vill jag ha den ute på soldäcket med loungemöbler (som vi inte har men om vi hittar några till ett bra pris så!).

 
Men jag gillar att gräsmattan syns nu, att snön börjar försvinna mer och mer. Även om den allt är i en tråkig färg nu men snart så... Det dröjer väl inte länge förrän gräset är grönt och det är löv i träden mm :)
 
Hmm väldigt svartvitt ute på altanen, inte direkt så som jag vill ha det. Våren är mer pastellig men ja, få se om jag får till det. Man är ju inte gjord av pengar så man får utgå från det man har och vara lite (mycket) kreativ ;)
 
Fast idag ska jag på inredningsparty, living and room, och nått säger mig att jag inte kommer hem tomhänt hihi. Jag har varit på living and room förut, även ZBH, och det kanske finns fler.
Har ni varit på något inredningsparty?
 
Ha en fin söndag!
kram
 

5 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Ohh, ännu en snygg matta i mina ögon och de är få kan jag lova. Här längtas det också till gröna gräsmattor men vi har tokmycket snö kvar än vi. Men till veckan ska det visst bli riktigt varmt så då går det nog fort. Solen lyser så fint idag med och det verkar bli en skön dag.

Kram Teres

Vardagens guldkorn sa...

Ja vad hände med solen?
Du har i alla fall fint på altanen :)
Hade hoppats på att kunna röja i ordning här på altanen men det får nog vänta .....
Kram Linda

Unknown sa...

Här skiner solen idag iaf men igår snöade det mest hela dagen.
Jag gillar en svartvit grund sen kan man ju lägga dit lite pastelliga kuddar, ljus eller dyligt. Själv är jag väldigt sugen på korall just nu.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Älskade pion sa...

Jag har också bara svart och vitt nu ute på min altan och jag ÄLSKAR det ,fräscht.Ha en fin vecka.Kram Ulrika

Vita huset 28 sa...

Hej verkligen jättefint på din altan! Gillar allt i svart/vit.

Kram Camilla

ps missa inte min utlottning med jotex