Sidor

22 april 2013

Uppläggningsfat

 
I fredags kom paketet, det fina och stora uppläggningsfatet från Living and room. Den är så fin, jag har sen tidigare den stora djupa skålen i samma serie. Den är så stor så jag vet inte vart den ska få plats egentligen haha. Den får stå här på kökshyllan.

 
Ett stort fat för t.ex kakor/fikabröd, eller ost och kex, eller räkor/skaldjur- ja nog finns det att fylla fatet med! Love love love :)
 
Måndag morgon och jag är hemma och vabbar. Mannen har varit hängig och febrig i helgen och jag börjar känna av det också, likaså är barnen som är förkylda... Ingen är på topp helt enkelt! Så det får bli några lugna och kurerande dagar här hemma.
 
Helgen var iallafall solig och skön, jag köpte en massa penseer och planterade ut dom igår. Så härligt att få börja dona utomhus igen, inte för att jag är någon trädgårdsfantast men lite lagom lull-lull är roligt :)
 
Ha en fin vecka, kram
 
 
 

3 kommentarer:

kavallinskan sa...

Riktigt fint fat!

Ha en fin dag och krya på er!
kram viktoria

Lantligt i smultronbacken sa...

Man kan nog inte få för många uppläggningsfat. De går ju att använda till så mycket och när man väl ska ha ett så behövs fler samtidigt. Så är det jämt här hemma och det är en superbra investering.

Hoppas du slipper bli sjuk nu

Kram Teres

Unknown sa...

Väldigt fint fat det där. Min väninna har det djupa fatet som hon använder som pastafat, lika snyggt det.
Hoppas ni kryar på er snabbt.
Kram Ing-Britt