Sidor

24 februari 2013

Tänker framåt

 
 
Jag var in och kikade på IKEAs blogg och såg denna bild, så fantastiskt fint. En sån här 'hörna' skulle jag vilja ha. Om man bodde lite större. Smart idé att skriva en egen text på spegeln, bara att byta och ändra som man vill. Gillar stolen också.
 
Sjukstugan fortsätter här men jag ska inte tråka ut er med det. Jag sitter här i soffan och funderar på semesterplaner istället (i och med förra inlägget). Det blir två resor till Kroatien, först åker jag med 'tjejgänget' i maj och sen med familjen i juli. Sen skulle jag vilja åka till t.ex Vimmerby (Astrid Lindgrens värld) nu när barnen är i lagom ålder. Eller nått annat resemål som är barnvänligt. Sen bor man ju i ett renoveringsobjekt som behöver lite omvård också, även om man inte vill ta semester till sånt men när annars göra det... Källaren behöver ett ryck, likaså behövs det röjas och rensas i garaget. Jaja vi får se.  
 
Har ni några semesterplaner än?
 

3 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Låter jättehärligt med era semesterplaner. Vi funderar för fullt vi med. Astrid Lindgrens värld var vi på förra sommaren, underbart även för oss vuxna. Vi skulle vilja till Kolmården i sommar sen funderar vi på en utlandsresa till hösten. Annars blir det som vanligt också, Furuviksparken, Järvzoo och Diggiloo på Stenegård

Kram Teres

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Jag ska utomlands TVÅ gånger på samma månad! Galet jag vet!
4 dagar med några arbetskollegor och 1 vecka med hela familjen då vi ska firar min storasyser som fyllt 40!
Men underbart ska det bli, båda två!!
Kram kram!

Märta sa...

Hoppas att ni mår bättre nu! Inget kul med alla dessa sjukor. Är förskollärare på en småbarnsavd o efter jul har det varit ett elände för vissa familjer.
Kan verkligen rekommendera Astrid Lindgrens värld. Var där med barnbarnen för några år sedan. Tänk bara på att under högsäsong är det massor av folk o långa köer. Vi var där efter semestern då var det lätt att komma fram o det fanns bord o grillar lediga.
Ser att du bor i V-ås, vi har våra tvillingbarnbarn där o längtar riktigt mycket efter dem nu. Får nog lov att besöka Västmanland snart. Ha det nu gott o hoppas att det blir en frisk vecka nu!
Märta