Sidor

26 februari 2013

Last man standing-eller inte


 
En ny filt/pläd från Rusta 149 kr- så himla skön!
 
Jag trodde verkligen att jag skulle klara mig, barnen och mannen fick magsjukan men jag har känt mig pigg och kry hela tiden. Men imorse.... Men det verkar vara en mild variant och jag mår hyfsat under omständigheterna så jag hoppas på snabb återhämtning. Sen ska vi väl baske mig vara klara med dessa sjukdommar, vabruari/sjukuari är snart över!
 
Jag sveper in mig i min ny gofilt, dricker lite te och försöker få i mig nått.
Tur att vi inte hade något inplanerat denna sportlovsvecka.
 
Har ni nå bra husmorstips, hur kurerar ni er när ni är sjuka?
 
KRAM
 
 

1 kommentar:

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej
Tack. För din fina hälsning!!!!
Åh stackars Inge vidare med magsjuka
En krya på kram
Tina!!!