Sidor

26 november 2012

Om jag fick önska mig...

 
Om jag fick önska mig något i julklapp (alternativt köpa till mig själv haha) så är ovanstående några av mina favoriter.
 
 Jag behöver ett mobilfodral/plånbok till min samsung, snyggt och praktiskt.
Jag fullkomligt älskar klädmärket St Tropez, presentkort ja tack!
Rullvagnen från IKEA har jag sneglat på länge (spraymåla den vit kanske?)
Men allra helst vill jag ha brickbordet från Tine K- sååå snygg! Men med vita eller svarta ben? (ja sen att den "bara" kostar ca 3700 kr är väl petitesser haha).  
 
Vad står på eran önskelista?
 
KRAM

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hejsan vännen!
Hoppas du har det bra i novembermörkret. Själv känner jag mig ganska så deppig i mörkret.
Fina saker på din önskelista. Bordet har jag också velat ha lääänge och var nära att få ett då en bloggvän skulle sälja sitt men tyvärr blev det sålt fem minuter innan jag ringde :(.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Rapport till Vänfors sa...

Det bordet är ju superfint. Här ryms inga möbler men gärna doftljus...i oändliga mängder...snälla tomten:)
Kram Annika