Sidor

16 maj 2012

Kryddor och blommor


Igår var jag förbi en sväng på Plantagen och letade present till kollegan och hittade såå mycket snyggt. Bland annat zinklådan på bilden och ett sexpack kryddor :)
En perfekt ge-bort-present till exempel. Ska nog köpa detta till mig/oss också. Färska kryddor luktar ju såå gott!


På jobbet har barnen sått sina egna tagetes i mjölkkartonger. Vi klippte till ett praktiskt handtag så dom lätt kan ta med blomman hem.

Nu har vi HELG här, i fem sköna dagar! Så finväder är beställt :)
Ikväll blir det film i biorummet, det var inte igår!

Ha en trevlig helg, hoppas ni också får vara lediga!
KRAM

4 kommentarer:

Unknown sa...

Hi!
Men va f****n!
Kommer det här in så är det 3:e gången jag skriver ett på 5 min!
Tror blogger är lite vrång!

Men men!
Hej!

Fint planeringskitt! Förstår att det kommer ett hem till er oxå!
Å smart att sätta handtag på tetran:)

Biosalong har vi ingen, men det blir film här oxå ikväll!

Är du långledig nu?
Själv får jag säga "Hej Jobbet! Jag kommer nu" både på fredag o lördag.
Men det är ju kul:)

Kram o mys!!

Unknown sa...

Haha...medans jag skrev hos dig var du å hälsa på mig!!

Ja, jag lever i en dröm, enda negativa är att allt tar sån TID bara!
Nyfiken?? hihi...det kommer ett inlägg snart framikring :)

Kläm!

Hemmavid sa...

Hallojsan vännen!

Låter bra att du beställt finväder. Hoppas att högtrycket når oss här uppe också!

Ska nog också köpa lite härliga kryddväxter tror jag.. Det är ju såå fräscht att plocka in färska kryddor!

Kramen Jenny

Unknown sa...

Härligt med färska kryddor, måste allt ta och fixa till mina snart.
Jobbar hela helgen men är endå tacksam över din beställning av fint väder ;).
Ha de gott, kram Ing-Britt