Sidor

19 april 2012

Hyllan hos storebror

Tallrikshyllan på plats i Viktors rum. "Fina" böcker i den, "vanliga" böcker på tavellisten under, och under den ska en knoppbräda upp (håller på och målar den nu). Ser ni 'pringelsröret' där uppe?

Limmade på fint papper och band runt den, fin och bra förvaring. Till nått :)
Papper och band från Panduro.

Napparna i " minnesramen" eller vad jag ska kalla det. Första blöjan (ja oanvänd såklart haha), mössan, nappar, osv..

Hans fina halsband som han har gjort och använder- som pannband, hihi.  


Han ser ju så söt och rolig ut på det här fotot, älskade unge!

Tittade precis lite extra på böckerna på första bilden och nästan alla är köpta på loppis. Tänk vad pengar man kan spara/tjäna på det!
Fast han har inte varit lika förtjust i godnattsagor på sistone, iallafall inte när jag ska läsa. Han vill nästan släcka på en gång och så ska vi sova. Funderar på ljudbok...?

I helgen ska jag nog han och jag ta en liten shoppingrunda, kolla kläder. Och ett riktigt hårband. Han är helt otrolig när det kommer till kläder, han föredrar nog H&M mer än Toys r' us :)
Ska bara jobba lite på stilen, han är lite fast i 80/90-tal, inget matchar haha.
Han byter kläder innan dagis och efter dagis, vet inte vad han sysslar med alla gånger, men jaja låt gå. Söt är han!
Men snart får han lära sig att tvätta själv, så som det går åt!


5 kommentarer:

kavallinskan sa...

Va fint han har det i sitt rum...Jag gillar hyllan med böcker, brukar också köpa barnböcker på loppis...billigt och bra det!

Ha en fin dag!

Barn & Inredning sa...

Å så fint det blev.
Gillar också tallrikshyllor...
Och det med pringelsröret. Min pyssel fia till dotter taserade om rör efter rör efter rör. Så höllt på att bli tokig här.
De första tyckte jag var riktigt fiffiga. Och det är det. Hon förvarade kritor, pennor, suddgummi och halsband i sina.
Det var ju bra iof :)
Har har det riktigt fint i sitt rum.

Ha en fin dag Kram MAlin

Jenny sa...

Guuu´ vad fint det blev!! Kanonbra med loppis, eller hur??
Så fina bilder, fiffigt med förvaringsröret ;)
Härlig kille du har, att byta kläder sådär, hihi!
Ha en supermysig fredag, kram Jenny

sveas punkt. sa...

Hej! Vilken fin blogg du har, hittade hit via någon annaan sida som länkade till dig.
Mycket skojigt pyssel och barnprojekt!
Ha en fin dag,
Sandra

Älskade pion sa...

Vilken underbart fin hylla,gillar.:)Haha....rolig kille du har,dom är så medvetna tidigt.:)Jag sätter på en cd skiva till natten när Emelie ska sova hon älskar det.Vi lånar nya cd skivor med sagor på bibblan,skitbra.Ha en skön helg.Kram Ulrika