Sidor

21 april 2012

Donar på altanen


Jahapp, ingen förbättring på vädret (gud vad man låter som en pensionär när det ska gnällas på vädret stup i ett hihi) så jag har bland annat donat lite ute på altanen. Gjort lite fint i hyllan därute. Mina fejk silverknivar har jag i en glasburk, knivarna kostade 10 kr på loppis och tror nog glasburken kostade lika mycket.
Bra att ha vinglas nära till hands för varma somriga kvällar, leilaskålar till jordgubbarna, och muggar till kaffet :)

Jag har beställt en ny vaxduk till altanbordet (tack för tipset Ida!) jag ska visa vilken det blev och hur det ser ut sen när jag har lullat klart. Fast- blir man nånsin färdig haha...

Sen måste jag bara visa Viktors fina hårband;


Han gjorde ett till i morse. Halsband, hårband, många användningsområden :)

Vad har ni för er idag då?

5 kommentarer:

Hemmavid sa...

Hejsan!

Så fint du har fixat på hyllan.. Det är verkligen fixar väder idag. Inte sp skoj att vakna upp till en vit vintervärld i slutet av april...

Själv har jag skrivit elevomdömen och gjort klart det sista av bokföringen till vår vägförening (där jag är kassör).. Suttit framför datorn hela förmiddgen med andra ord...

Kramen Jenny

Unknown sa...

Snyggt porslin och diverse på din hylla. Har efter att kollat in dej bestämt mig för att ha något liknande ute vid stugan på altan.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Linda sa...

Hej vännen!
Inte mycket, har nackspärr... Kör Star Wars helg, lugnt här hemma med förkylda barn..
Ska fixa landet imorgon! Det ska bli kul, gräva, gödsla och sätta lök...
Kram

A House With A View sa...

Vad jättemysigt du har på altanen!!!! Måste vara jättemysigt att sitta där ute:) Sååå vacker keramik också!!! Supercharmigt! Näääääää men vilken sötis som gjort finaste hårbandet:))))))

Kraaaaaaaaaaaaam aka

Malin på pastill.nu sa...

Så fint porslin! Och fantastiskt fint hårband :-)