Sidor

23 mars 2012

Fotoappar och helg igen!


När lilleman låg inne och sov lunch idag så lekte jag lite med mobilen. Testade en retro foto app eller vad den nu heter på riktigt. Så samma motiv i olika format....





Vad har ni för foto appar i era mobiler, jag vill testa andra!

Sjuklingen mår bättre, men trött och inte full speed än, men lite frisk luft kombinerat med lego- bra kombo!

Och vad gjorde jag medan han lekte och lille sov?
Ja se bild :)


Livet känns härligt när det är sol och VÅR och det hade varit en perfekt dag om det inte vore för sjukdom...

Trevlig helg!!

3 kommentarer:

Rapport till Vänfors sa...

Å, vad alla verkar haj på att fixa med sina bilder. Jag vet knappt vad en app är. Men oj vad kul att titta på dina fina bilder.
Kram Annika

Barn & Inredning sa...

Det ser helt underbart ut....
Man blir så glad.

Hoppas han nu är på bättringsvägen...
Kram Malin

Pss vilken telefon har du?

Unknown sa...

Oj vad skönt det där såg ut :).
Kul med dina bilder men jag är allt dålig på det där med fotoappar, andvänder knappt kameran i mobilen.
Ha de gott, kram Ing-Britt